მე ვარ თეონა მახარაშვილი. 207-ე სკოლის მერვე მესამე კლასის მოსწავლე, წარმოვადგინე პრეზენტაცია ,, ოქროს კვეთა", ამ თემაზე მუშაობისას ძალიან დიდი სიამოვნება მივიღე, ვინაიდან გავეცანი ბევრ, ისეთ საინტერესიო მასალას, რაც ჩემთვის უცნობი იყო.
პრეზენტაციის დროს ჩემმა თანაკლასელებმა გაანალიზეს ჩემი ნამუშევარი და ძალიან მოხარული ვარ იმითაც, რომ ისინი დაინტერესედნენ ,,ოქროს კვეთის" თემით. ძალიან საინტერესო, შემეცნებითი თემა გახლდათ, მივხვდი იმას,რომ დედამიწაზე თითქმის ყველა არსება, საგანი ,სულიერი თუ უსულო, ჰარმონიასთან, სილამაზესთან ასოცირდება. მე კი შევეცადე, რომ ყოველივე ეს დამემტკიცებინა მათემატიკური ენით.
მინდა გითხრათ ისიც, რომ თავდაპირველად მეგონა ,,ოქროს კვეთა" იქნებოდა ჩვეულებრივი, მათემატიკური ამოცანებით, მაგალითებით დახუნძლელი მაგარმ, როგორც კი ამ თემის არსს ჩავუღრმავდი მივხვდი, რომ ,,ოქროს კვეთას " გადგმული აქვს ფესვები ბევრ სფეროში.
პრეზენტაციის დროს ჩემმა თანაკლასელებმა გაანალიზეს ჩემი ნამუშევარი და ძალიან მოხარული ვარ იმითაც, რომ ისინი დაინტერესედნენ ,,ოქროს კვეთის" თემით. ძალიან საინტერესო, შემეცნებითი თემა გახლდათ, მივხვდი იმას,რომ დედამიწაზე თითქმის ყველა არსება, საგანი ,სულიერი თუ უსულო, ჰარმონიასთან, სილამაზესთან ასოცირდება. მე კი შევეცადე, რომ ყოველივე ეს დამემტკიცებინა მათემატიკური ენით.
მინდა გითხრათ ისიც, რომ თავდაპირველად მეგონა ,,ოქროს კვეთა" იქნებოდა ჩვეულებრივი, მათემატიკური ამოცანებით, მაგალითებით დახუნძლელი მაგარმ, როგორც კი ამ თემის არსს ჩავუღრმავდი მივხვდი, რომ ,,ოქროს კვეთას " გადგმული აქვს ფესვები ბევრ სფეროში.
Комментариев нет:
Отправить комментарий